Udlejning af Foreningshus

Leje af foreningshuset, og benyttelse af pergula

Foreningshuset kan lejes af Harekærs medlemmer til private arrangementer.

Foreningshuset kan udlejes i perioden 1. april til 30. september

Der er plads til 70 personer. Der forefindes køkken med komfur, køl, opvaskemaskine, service og fade m.m. til 70 personer, samt 2 toiletter. Du skal selv medbringe viskestykke og karklude.

På kalenderen kan du se, hvornår foreningshuset er ledigt og hvornår det er reserveret. Er huset reserveret, er dagene markeret med gult. Du kan ikke selv markere i kalenderen.

Lejemålet begynder dagen før dit arrangement (dag 1) kl. 18 og strækker sig til dagen efter arrangementet (dag 3) kl. 14.00 - for eksempel fra fredag aften til søndag over middag, andre tidspunkter kan dog aftales. Du kan altid leje foreningshuset, selv om der er nogen, der bruger pergolaen.

Reservering foregår ved personlig henvendelse i bestyrelsens træffetider. Prisen er 800 kr. + depositum på 800 kr., som betales efter kontraktens indgåelse, med overførsel til netbank. Depositum tilbagebetales, når huset er afleveret uden mangler. Ved mangelfuld rengøring opkræves timebetaling, dog minimum 400 kr.

Pergolaen kan ikke reserveres - her er der nemlig altid fri adgang for Harekærs medlemmer. Påtænker du et større arrangement i pergolaen, kan det være en god idé at få det ført ind i kalenderen, og da vil det blive markeret med rødt, men du skal selvfølgelig være indforstået med, at der er fri adgang.

Husk, at der skal være ro i tidsrummet mellem kl. 21 og 9.

God fornøjelse !

Der tages forbehold for ændringer, samt kalenderens opdatering. !!

Booking af huset kan ske i Bestyrelsens træffetid fra søndag d. 9. april 2017 kl. 10.00

Reservering af foreningshuset i 2018 kan tidligst ske i bestyrelsens første søndagsåbning den 8. april 2018

Tryk på pilen i højre øverste hjørne, så kan du se hvad farverne indikerer....

Foreningshuset er godt indrettet med plads op til 50 personer.